mandag 19. januar 2015

Kit fra Scrapomania

Jeg fikk dette nydelige kitet i posten fra Scrapomania. Fikk jo  helt prestasjonsangst her... Men jeg har prøvd etter beste evne å yte rettferdighet mot vår flotte sponsor.
Jeg malte alt med hvit Gesso først, to strøk. Så har jeg skåret ut alt med skalpell og limt på. Videre har jeg pusset alle kanter med sandpapir både for å få arket 100% nøyaktig tilpasset de ulike delene, og for å få en fin kant på alt. Så har jeg pyntet i fri utfoldelse :-) I tillegg til det som var i pakken har jeg brukt en liten tag og papirsugerør, begge kjøpt på Søstrene Grene. Og så har jeg brukt bånd fra Dinfantasi, og lyserosa Bazzil til det jeg har stanset ut.

En STOR takk til Scrapomania for denne fantastiske utfordringen!

DT Agneta


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar