torsdag 17. mars 2016

Våren er komt!

Her kor eg bur har vi hatt noken herlige vårdager no! Vi har hatt både sol, vindstille og opphold av regn - det er bare heilt fantastisk! La det bli mange slike flotte vårdager :-D

Losjejentene priser våren og utfordringa denne gangen er Vår i luften, meir info finner du her. Nydelig flott premie til vinneren denne måneden!

Som inspirasjon til dere har eg laga et kort i farger som eg forbinder med vår, grønn og oransje og i tillegg fine blomster.


Denne gangen viser eg innsida av kortet også, det er jo litt kjekt å sjå kordan den blir pynta også. Pleier dere å pynte innsidene?

For fleire detaljer, så ta turen innom bloggen min. Denne gangen har eg skrevet opp hvilke farga eg har brukt på motivet :-)

Hiv deg rundt å bli med på utfordringa vår, eg gleder meg til å sjå et bidrag fra nettopp DEG!

Klem DT Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar