tirsdag 10. januar 2017

Flowery collection part 1

Som du ser av overskriften er dette del 1. Det kommer en del 2 i morgen, så ta gjerne turen innom bloggen igjen da.

Som jeg viste frem i går, så fikk jeg en meget delikat blokk, og en nydelig dise hos Srcrapomania.
Her finner du blokka. og Her finner du disen.


Jeg vil i dag vise frem et av arkene i blokken, og en annen måte å bruke den fine disen på.
Jeg har laget et ristekort med et nydelig stempel fra Mo Manning.  Dissen som var med i pakken passet ikke her, men det nydelige treet og rosene har jeg brukt. Jeg har kuttet treet ut i 2 kartonger, som er limt sammen for styrke. Rosene har jeg kuttet ut både hvite og lilla. De hvite har jeg klippet fra hverandre, pyntet med glitterlim og festet på treet. De lilla har jeg brukt som kant nede på hjertet. jeg tenker at med bruk av vann, kunne jeg bøyd dem til å passe øverst også, men dette kom jeg ikke på, før kortet var ferdig pyntet, og tatt bilde av.

Ark er: Bazzil og Precious Marieke - Flower Collection
Blomster: hvedsaklig WOC.
Annen pynt: osteduk, perlekjede og en sirkel fra Tim holts thinlits colletion.  Teksten er skrive ut på pc.





 Jeg pynter alle 4 sider på et kort, men i blokker er det ofte bare med 3 av hvert ark. Derfor må jeg pynte baksiden litt annerledes.

Klem DT-Anita





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar