torsdag 10. august 2017

Jeg elsker Studio Light!!

God kveld!
Sist helg var jeg hos den beste butikken Scrapomania og fikk med meg noe skikkelig kjekt noe!
Nemlig ledlys, julekuler og krympeplast fra Studio light. 


Jeg er skikkelig hekta på Studio light for tiden, og har hamstra produkt derfra. Jeg tror at det er fargene, kombinert med bling, samtidig som det er stilrent. 


Men over til produktene. Krympeplast på julekuler var noe helt nytt for meg, og det var skrekkblandet fryd før jeg hadde satt i gang. Men det var jo bare fantastisk morsomt! Kommer garantert til å kjøpe flere sett!!

Teknikken er å dyppe kula nedi en gryte med 80 grader varmt vann. Jeg brukte noen kuler før jeg ble helt fornøyd, men om en er nøye med hvordan en har krympeplasten på, så blir det veldig bra. En får bare et forsøk per kule, men jeg fant ut at selv om noen av de kanskje ble litt skjeve, så er de utrolig dekorative likevel, og en kan alltids "pynte over" med annet scrappeutstyr. Jeg har dekorert 3 kuler her, og putta ledlys inni (det er hull i kulene så ledlysene får plass. Jeg syns vertfall at det var veldig gøy, enkelt og dekorativt. 

*

Steg for steg i bilder:

Led-lysa gav en flott varm farge, og passa perfekt til kulene. en kan for eksempel lage en egen lyslenke med kuler og lys. 



*

Her er kulene før "dypping"


*
Og her er etter:


*

Som sagt, noen ble litt skjeve på, men jeg syns plasten la seg veldig fint inn til kula. 
Jeg brukte en Grill-klype til å "dyppe" kula med.



*

Så her kommer litt bilde av de dekorerte kulene. Jeg valgte å holde dem i litt samme stil og farge, da jeg tenkte å lage en lyslenke til jul. Jeg vil nok vise flere ulike kuler frem mot jul. Men her er iallefall 3 av dem. 




Sjekk det fine lyset da!



*

Så til slutt et bilde fra når jeg hadde lys i alle 3 kulene

Det var ikke så lett å ta bilde og holde kulene på plass, men jeg håper dere skjønner prinsippet likevel, tross litt dårlig bilde. 




Men skynd dere å sikre dere disse produktene, for dette er absolutt må-ha produkt til jule-sesongen slår til! Og jeg har hørt rykter om at de blir solgt veldig raskt, så vær kjapp og løp/klikk deg innom Scrapomania for å sikre deg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar