torsdag 7. september 2017

Gave pose.

Hei. I dag har jeg laget ett inspirasjons bidrag til denne månedens utfordring som er Mixed Media.
Jeg har laget meg en gavepose, av en handlepose/papirpose fra søstrene grene.


Jeg har gitt posen 2 lag med hvit gesso som base.
Før jeg la på ett lag med modeling paste over sjablong.

Så limte jeg på produkta jeg har brukt, og malte over med 2 lag gesso.
Så var det bare igjen å spraye. Har brukt forskjellige sprayer, pg lekt meg frem til resultatet.
Hadde en gul og orange farge med veldig sterk farge, så her satt jeg med ett papir i hånda og "tørket" opp den overflødige fargen.

Til slutt limte jeg på noen elementer i naturlig farge. 
Stemplet ett trykk, og hadde på litt texture paste graphite for å skape litt dybde.

Ogh nå kommer det ett bilde ras over prosjektet.












Det var min inspirasjon for i dag. 
Dette var så gøy at det blir nok flere poser etter hvert.

Jeg har ikke noen spesiell mottaker til posen, kommer sikkert til å ha den selv.
Men den blir en flott innpakning til å gi bort en gave i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar