mandag 4. desember 2017

Luke 4: En liten gave

Då har vi åpna luke 4 og det er bare 20 dager igjen til den magiske julafta, tida fremover blir det mye av både kos og sikkert litt stress ;-)

Men i dagens luke, så har eg laga ei eske med servietter og telys i. Ei flott gave/oppmerksomhet til en nabo/kollega/lærer eller hvem det skulle være.


 

 



Har brukt følgende til å lage esken:
 
Basen: Bazzil kraft
Panel: Bazzill kvit
Mønsterark: Summer feelings fra Studio Light
Pynt: utklippsmotiv fra Studio Light
Dies: Julehilsen fra Kort og Godt stansa ut i gull foil.
 
 
Eg og vil gi bort en RAK til min favoritt, denne gangen kjører eg mann/gutt pakke:
 
 
 
Her er det bølgepapp i svart og grønn, hamp, band i grønt/blått/kvitt, barkehjerter, "trepynt", toppers og stempleplate fra Papirdesign.
 
Kos dere i førjulstida, så "snakkes" vi plutselig!
 
Klem DT-Monica
 
 

8 kommentarer:

  1. Nydelig eske du har laget :-) Perfekt liten gave å gi bort!

    SvarSlett
  2. Så fint med eske og servietter som passer sammen. mor og far har både fugler og et lite ekkorn på fuglebrettet så kanskje jeg må låne ideen din:)

    SvarSlett
  3. Flott eske du har laget!
    Takk for fin inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Så flott gaveeske! Virkelig gjennomført og stilig :)

    SvarSlett
  5. Oh, that is so pretty inside and out. Hugz

    SvarSlett
  6. Wow😍 Kjempe fin eske, må nok prøve meg på en sånn jeg og!!! Super tøff RAK, krysser fingrene ❤

    SvarSlett
  7. Så fin eske med lys og servietter :)) Veldig fint pyntet :)

    SvarSlett
  8. Such a beautiful gift box with Masculine feel on it! I love the composition on the cover box with candles!

    SvarSlett