torsdag 17. mai 2018

Gratulerer med dagen

Jeg håper alle får en nydelig feiring i dag. Med litt for mye is og kaker. 

Når jeg skriver denne teksten kjenner jeg på takknemligheten for at jeg bor i et av verdens beste land. Vi har et fritt land, med gode velferdsordninger, og demokrati. Og vi har lov å si hva vi mener. Om det alltid er så lurt er en annen sak. 

Gratulerer med dagen alle sammen! 

Jeg burde lage et fint 17 mai kort, men det kom jeg dessverre ikke på før seint 16 mai, og da hadde jeg fortsatt skjorter å stryke, og linjer å skrive. Så kortet jeg presenterer i dag er et baby kort. 
Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha det som dåps kort eller bursdags kort enda, så det har ingen tekst. 

Og så fant jeg igjen en av blomstene som skulle vert med, på verandagulvet, så det mangler en stor blomst nede i hjørnet med de andre blomstene, men nå er solen gått ned, så flere bilder blir det ikke i kveld. 

Sponsor i mai er Kort og Godt. 

Mosegummi med glitter på fremsiden og lim på baksiden kommer fra dem. Digger den. 





Klem Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar