torsdag 10. mai 2018

PL-sider

Hei. I den siste tiden har jeg jobbet på spreng for å bli ferdig med uke-for-ukes albumet for 2017.
Og nå er jeg jammen meg ferdig :-) Så fantastisk deilig og være ferdig med ett helt album. Sprengfult av minner og hverdagsgleder. I dag vil jeg vise dere ett par av de siste ukene i året. Med julens forberedelser og barna i høysete så passer jo dette bra, til temaet vårt denne måneden: baby/barn


Den første uken er uke 50. En dobbelside
Her har jeg brukt blått som hovedfarge og machet med grønn modegummi. 
Brukt gull ark til å lage vimpler som pynt.og selvfølgelig litt bling. 



Tittelkortet.
mosegummi, gull vimpler og bling er fra Kort og Godt som er vår sponsor denne måneden.


Side 1.


Side 2


Dekorative vimpler. 
Mosegummi som ramme rundt tekst for å framheve den


 Neste uke ut, er uke 49. Også en dobbelside.
Ja av og til så jobber jeg meg litt bakover :-)


 Her er sidene i sin helhet.
Denne gangen har jeg valgt lilla som hovedfarge da jeg hadde bilde av advents staken.


Jeg liker veldig godt å kombinere store og små lommer i mine album.
Jeg syns det lager liv til albumen og det blir mer spennende og bla igjennom den.


På begge sidene har jeg i hoved trekk brukt restepapir.
PL, er en suveren måte å få brukt opp litt på.

Klem DT-Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar